Nasza siedziba znajduje się w Łodzi. Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, numer KRS 465886, NIP 725-20-68-627. Jak możesz się z nami skontaktować? listownie: ul. Żwirki 17, 90-539 Łódź e-mailem na adres: info@lubasziwspolnicy.pl Jakie masz prawa? 1. dostępu do Twoich danych, 2. ich poprawiania, 3. żądania ich usunięcia, 4. ograniczenia przetwarzania, 5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych. Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? 1. odpowiedzi na Twoją wiadomość lub rozwiązania poruszonej przez Ciebie sprawy, 2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych. Przy czym, ten cel realizujemy, jeżeli w wiadomości do nas poprosiłeś nas o informacje na temat naszych usług. Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne, lecz bez podania Twoich danych kontaktowych nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją wiadomość i możemy nie móc rozwiązać poruszonej przez Ciebie sprawy. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane? Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia. Co jes naszym prawnie uzasadnionym interesem? Udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy oraz prowadzenie naszego marketingu. Komu przekażemy Twoje dane? 1. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych dla nas, 2. dostawcom narzędzi służących do analityki działania strony. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? 1. przez czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy, 2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych. Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane: 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać, 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.
III Kongres eHandlu – 29 września 2015 r.
Wydarzenia
Organizowany przez Fundację Polak 2.0 Kongres eHandlu, który odbędzie się już 29 września, 2 tygodnie przed jesiennymi IX Targami eHandlu, to idealna okazja, aby spotkać się z liderami rynku e-commerce, zdobyć inspiracje i świeże pomysły na rok 2016 i zyskać wszechstronne informacje o panoramie najnowszych rozwiązań.
Fundacja w ramach projektu „Polak 2.0” nagradza prelegentów angażujących się ponad utarte standardy w dzieleniu się swoim doświadczeniem i wiedzą. Którzy prelegenci III Kongresu eHandlu zdradzą najwięcej tajników e-commerce?
– Jako uczestnicy oraz organizatorzy imprez targowych i konferencyjnych często odnosimy wrażenie, że potencjał wynikający ze spotkania się w jednym miejscu tylu doświadczonych ludzi nie zostaje właściwie wykorzystany – jako uczestnicy mamy niedosyt wartości merytorycznej, jako organizatorzy czujemy, że nie dostarczamy najlepszego produktu Uczestnikom – mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0. – Jako Fundacja Polak 2.0 długo myśleliśmy jak można ten problem rozwiązać. W ramach projektu „Polak 2.0” chcielibyśmy promować i nagradzać te osoby, które reprezentują najwyższe standardy szanując audytorium jak i organizatorów wydarzeń – dodaje Zygadlewicz.
Wśród laureatów programu Polak 2.0 znajdują się m.in. Wojciech Tomaszewski z ANSWEAR.com, Marcin Zaremba z PizzaPortal.pl, Jakub Cyran z Go.pl i Borys Skraba z Bold Brand Commerce. Kolejnych wskażą uczestnicy III Kongresu eHandlu.
Doceń otwarte dzielenie się wiedzą!
Uczestnicy III Kongresu eHandlu wysłuchają 24 prezentacji nt. sprzedaży zagranicznej, reklamy w wyszukiwarkach, optymalizacji a także projektowania UX dla e-sklepów. Pojawią się praktyczne porady związane z programami partnerskimi, wideo marketingiem, m-commerce czy sprzedażą z wykorzystaniem serwisu Instagram i Snapchat. Poruszona zostanie tematyka CRM w e-sklepie, dostawy tego samego dnia oraz odszkodowań i zwrotów zamówionych towarów.
W gronie 24 prelegentów znajdują się m.in. Michał Cortez (Saatchi & Saatchi), Maciej Lewiński(iSurvival), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Marek Prudel (Militaria.pl), Marek Zmysłowski (Jovago.com), Krzysztof Czapla (Instylio.pl), Katarzyna Kostacińska (Monnari), Jarosław Trybuchowicz (Audioteka.pl), Andrzej Świderski (EuroFlorist Polska).
– Podczas Kongresów eHandlu nie występują sponsorzy, swoją wiedzą podzielą się praktycy z małych, średnich i dużych e-sklepów m.in. przedstawiciele Instylio.pl, Audioteka.pl, 4gift.pl, Militaria.pl, Monnari, EuroFlorist. Dbamy o to, żeby pokazane zostały praktyczne studia przypadków i prezentacje pełne sprawdzonych, skutecznych wskazówek – mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, Project Manager wydarzenia.
Wszystkie prezentacje będą nagrywane – jeśli nie uda Ci się zobaczyć ich na żywo, po Kongresie otrzymasz dostęp do nagrań wideo.
Doceń otwarte dzielenie się wiedzą! Ostatnie bilety można rezerwować na stronie kongres-ehandlu.pl.
Do zobaczenia 29 września na PGE Narodowym w Warszawie!