Nasza siedziba znajduje się w Łodzi. Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, numer KRS 465886, NIP 725-20-68-627. Jak możesz się z nami skontaktować? listownie: ul. Żwirki 17, 90-539 Łódź e-mailem na adres: info@lubasziwspolnicy.pl Jakie masz prawa? 1. dostępu do Twoich danych, 2. ich poprawiania, 3. żądania ich usunięcia, 4. ograniczenia przetwarzania, 5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych. Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? 1. odpowiedzi na Twoją wiadomość lub rozwiązania poruszonej przez Ciebie sprawy, 2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych. Przy czym, ten cel realizujemy, jeżeli w wiadomości do nas poprosiłeś nas o informacje na temat naszych usług. Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne, lecz bez podania Twoich danych kontaktowych nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją wiadomość i możemy nie móc rozwiązać poruszonej przez Ciebie sprawy. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane? Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia. Co jes naszym prawnie uzasadnionym interesem? Udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy oraz prowadzenie naszego marketingu. Komu przekażemy Twoje dane? 1. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych dla nas, 2. dostawcom narzędzi służących do analityki działania strony. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? 1. przez czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy, 2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych. Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane: 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać, 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.
Dominik Lubasz i Witold Chomiczewski na Warsaw Email Summit
Wydarzenia
PROGRAM
Program konferencji został ułożony z myślą o zapewnieniu uczestnikom świeżej dawki praktycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia i optymalizacji skutecznych kampanii e-mail marketingowych oraz zainspirowaniu ich do realizacji nowych pomysłów. Tematem przewodnim wydarzenia jest „Ecommerce Success on Autopilot”.
Poruszone zostaną m.in. następujące tematy:
• Potęga personalizacji i segmentacji bazy na przykładzie Case Studies
• Video mailing jako sposób na ciekawe dotarcie do klientów
• Jak pozyskiwać informacje o zainteresowaniach subskrybentów?
• Jak zamienić subskrybenta w Klienta?
Dr Dominik Lubasz oraz Witold Chomiczewski, wspólnicy w Kancelarii Lubasz i Wspólnicy, powiedzą, jak bezpiecznie wysyłać mailingi po 25.12.2014 r. W czasie swojego wystąpienia szczegółowo odpowiedzą na pytania:
- ile zgód jest potrzebnych: jedna, dwie, czy trzy – czyli ile check boxów należy zaznaczyć?
- czy prosić o wyrażenie zgody na wysyłkę mailingów? Jeśli tak, to jak to robić bezpiecznie?
- jak dostosować się do nowych przepisów, by radzić sobie ze skargami użytkowników?
NETWORKING
Poza konkurencyjnym wyborem specjalistów, wyróżnikiem wydarzenia jest odbywający się tuż po prelekcjach, moderowany Networking Event. Jego celem jest propagowanie idei networkingu jako narzędzia, pozwalającego osiągnąć sukces w dzisiejszym biznesie. Sesja moderowana przez eksperta w dziedzinie zarządzania sieciami zawodowymi pozwoli na nawiązanie owocnych kontaktów i wymianę doświadczeń z przedstawicielami różnych branż.
Ubiegłoroczna odsłona tego wyjątkowego spotkania przedstawicieli świata marketingu zgromadziła ponad 140 gości i prelegentów, którzy mieli okazję podzielić się wiedzą z zakresu skutecznego dotarcia do konsumentów. Relację z ubiegłorocznej edycji wydarzenia można zobaczyć w tym miejscu.
Organizatorem wydarzenia jest firma optivo – wielokrotnie nagradzany lider e-mail marketingu w Europie.
Partnerami honorowymi zostali Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB, Polska Izba Gospodarki Elektronicznej eCommerce Polska oraz AHK. Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Nowy Marketing, AD MONKEY, Marketing Przy Kawie, Harvard Business Review Polska, mensis.pl, Nowoczesna Firma, e-biznes.pl, Online Marketing Polska, SMEbusiness, MARKETER+.