Nasza siedziba znajduje się w Łodzi. Nasze akta rejestrowe prowadzi Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy KRS, numer KRS 465886, NIP 725-20-68-627. Jak możesz się z nami skontaktować? listownie: ul. Żwirki 17, 90-539 Łódź e-mailem na adres: info@lubasziwspolnicy.pl Jakie masz prawa? 1. dostępu do Twoich danych, 2. ich poprawiania, 3. żądania ich usunięcia, 4. ograniczenia przetwarzania, 5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych. Co zrobić gdy uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi? Możesz wnieść skargę do organu nadzorczego. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Po co nam Twoje dane, czyli w jakim celu je przetwarzamy? 1. odpowiedzi na Twoją wiadomość lub rozwiązania poruszonej przez Ciebie sprawy, 2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych. Przy czym, ten cel realizujemy, jeżeli w wiadomości do nas poprosiłeś nas o informacje na temat naszych usług. Czy musisz podawać nam swoje dane? Jest to dobrowolne, lecz bez podania Twoich danych kontaktowych nie będziemy mogli odpowiedzieć na Twoją wiadomość i możemy nie móc rozwiązać poruszonej przez Ciebie sprawy. Na jakiej podstawie prawnej przetwarzamy Twoje dane? Art. 6 ust. 1 lit. f RODO, czyli tego rozporządzenia. Co jes naszym prawnie uzasadnionym interesem? Udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy oraz prowadzenie naszego marketingu. Komu przekażemy Twoje dane? 1. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych dla nas, 2. dostawcom narzędzi służących do analityki działania strony. Jak długo będziemy przetwarzać Twoje dane? 1. przez czas potrzebny na udzielenie odpowiedzi na Twoje pytanie lub rozwiązanie poruszonej przez Ciebie sprawy, 2. prowadzenia działań marketingowych przez nas albo do czasu wyrażenia przez Ciebie sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania danych w celach marketingowych. Czy po przekazaniu nam danych możesz sprzeciwić się ich przetwarzaniu? Tak. Możesz to zrobić w dwóch sytuacjach, gdy przetwarzamy Twoje dane: 1. na potrzeby marketingu bezpośredniego; takiego sprzeciwu nie musisz uzasadniać, 2. na podstawie innych naszych prawnie uzasadnionych interesów; taki sprzeciw wymaga uzasadnienia Twoją szczególną sytuacją.
III BIG DATA: Think Big CEE Congress – 28-29 października 2015 r.
Wydarzenia
Informacja stanowi obecnie zarówno podstawowy, jak i główny zasób gwarantujący funkcjonowanie i rozwój współczesnego przedsiębiorstwa. Wykorzystanie potencjału tkwiącego w łączeniu danych z różnych źródeł stanowi klucz do sukcesu nowoczesnej firmy i podnoszenia jej konkurencyjności w dynamicznie zmiennym środowisku biznesowym. Te główne zagadnienie były omawiane w ciągu dwóch dni trwania jednego z najważniejszych forum dyskusji nt. Big Data w Polsce – III edycji BIG DATA: Think Big CEE Congress, który odbył się 28 i 29 października 2015 r. w Hotelu Westin w Warszawie.
Uroczystego otwarcia wydarzenia dokonał Maciej Witucki, Przewodniczący Rady Programowej. Tuż po nim wystąpił Gość Specjalny Kongresu – Jesus Garcia, Chief Operating Officer, emnos. Pierwszy panel dyskusyjny dotyczył obecnych i nadchodzących trendów w świecie Big Data. Wśród panelistów znaleźli się m.in.: Ronald Binkofski (Microsoft), Vikram Gupta (Arthur D. Little), Michał Kwieciński (AXA) oraz Aleš Bartůněk (IBM). Gościem Honorowym był jeden z najlepszych światowych CTO, Stephen Brobst (Teradata). Drugi panel dyskusyjny dotykał tematyki Klienta 2.0, a w głos zabrali w nim m.in.: Michał Pieprzny (PAYBACK/emnos), Andrzej Horawa (Teradata) oraz Bartosz Dobrzyński (P4). Kolejne panele dyskusyjne dotyczyły anonimizacji i bezpieczeństwa oraz perspektyw rozwoju Internetu rzeczy. Wystąpili w nich m.in.: Dariusz Piotrowski (Microsoft), Vit Soupal Deutsche Telekom), Mariusz Gaca (Orange), Artur Waliszewski (Google).
Drugi dzień rozpoczęła debata: Churn & Retention, czyli sztuka pozyskiwania i utrzymywania klientów z wykorzystaniem Big Data. Dyskutowano także o Big Data w segmencie B2B, Data Science dla biznesu oraz możliwości i kierunków rozwoju okiem innowatorów. Spośród prelegentów należy wymienić m.in.: Tomasza Motyla (Alior Bank), Adama Kutymę (P4), Dariusza Piekarskiego (SARE), Sebastiana Christowa (MAiC).
Patronat honorowy nad wydarzeniem objęły m.in.: Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Polska Izba Radiodyfuzji Cyfrowej, Instytut. Najwyższą aktualność oraz istotność poruszanych kwestii zapewnia Rada Programowa, która współtworzy tematy wchodzące w skład Kongresu.
Wydarzenie zgromadziło 622 uczestników. Goście uczestniczyli w 8 panelach dyskusyjnych, w których zasiadło 59 prelegentów. Kongres wspierany był przez 19 partnerów.
Zachęcamy do zapoznania się z fotorelacją.
Już teraz zapraszamy na kolejną edycją Big Data: Think Big CEE Congress, który odbędzie się w kwietniu 2016r.
Kontakt:
Tomasz Petruk
T: +48 22 379 29 41
t.petruk@mmcpolska.pl