• Polski
  • English
  • Deutsch
  • III Kongres eHandlu – 29 września 2015 r.

    III Kongres eHandlu – 29 września 2015 r.

    Wydarzenia

    Organizowany przez Fundację Polak 2.0 Kongres eHandlu, który odbędzie się już 29 września, 2 tygodnie przed jesiennymi IX Targami eHandlu, to idealna okazja, aby spotkać się z liderami rynku e-commerce, zdobyć inspiracje i świeże pomysły na rok 2016 i zyskać wszechstronne informacje o panoramie najnowszych rozwiązań.

    Fundacja w ramach projektu „Polak 2.0” nagradza prelegentów angażujących się ponad utarte standardy w dzieleniu się swoim doświadczeniem i wiedzą. Którzy prelegenci III Kongresu eHandlu zdradzą najwięcej tajników e-commerce?

    Jako uczestnicy oraz organizatorzy imprez targowych i konferencyjnych często odnosimy wrażenie, że potencjał wynikający ze spotkania się w jednym miejscu tylu doświadczonych ludzi nie zostaje właściwie wykorzystany – jako uczestnicy mamy niedosyt wartości merytorycznej, jako organizatorzy czujemy, że nie dostarczamy najlepszego produktu Uczestnikom – mówi Adam Zygadlewicz, prezes Fundacji Polak 2.0.Jako Fundacja Polak 2.0 długo myśleliśmy jak można ten problem rozwiązać. W ramach projektu „Polak 2.0” chcielibyśmy promować i nagradzać te osoby, które reprezentują najwyższe standardy szanując audytorium jak i organizatorów wydarzeń – dodaje Zygadlewicz.

    Wśród laureatów programu Polak 2.0 znajdują się m.in. Wojciech Tomaszewski z ANSWEAR.com, Marcin Zaremba z PizzaPortal.pl, Jakub Cyran z Go.pl i Borys Skraba z Bold Brand Commerce. Kolejnych wskażą uczestnicy III Kongresu eHandlu.

    Doceń otwarte dzielenie się wiedzą!

    Uczestnicy III Kongresu eHandlu wysłuchają 24 prezentacji nt. sprzedaży zagranicznej, reklamy w wyszukiwarkach, optymalizacji a także projektowania UX dla e-sklepów. Pojawią się praktyczne porady związane z programami partnerskimi, wideo marketingiem, m-commerce czy sprzedażą z wykorzystaniem serwisu Instagram i Snapchat. Poruszona zostanie tematyka CRM w e-sklepie, dostawy tego samego dnia oraz odszkodowań i zwrotów zamówionych towarów.

    W gronie 24 prelegentów znajdują się m.in. Michał Cortez (Saatchi & Saatchi), Maciej Lewiński(iSurvival), Katarzyna Młynarczyk (Socjomania), Marek Prudel (Militaria.pl), Marek Zmysłowski (Jovago.com), Krzysztof Czapla (Instylio.pl), Katarzyna Kostacińska (Monnari), Jarosław Trybuchowicz (Audioteka.pl), Andrzej Świderski (EuroFlorist Polska).

    Podczas Kongresów eHandlu nie występują sponsorzy, swoją wiedzą podzielą się praktycy z małych, średnich i dużych e-sklepów m.in. przedstawiciele Instylio.pl, Audioteka.pl, 4gift.pl, Militaria.pl, Monnari, EuroFlorist. Dbamy o to, żeby pokazane zostały praktyczne studia przypadków i prezentacje pełne sprawdzonych, skutecznych wskazówek – mówi Marek Tomaszewski z Fundacji Polak 2.0, Project Manager wydarzenia.

    Wszystkie prezentacje będą nagrywane – jeśli nie uda Ci się zobaczyć ich na żywo, po Kongresie otrzymasz dostęp do nagrań wideo.

    Doceń otwarte dzielenie się wiedzą! Ostatnie bilety można rezerwować na stronie kongres-ehandlu.pl.
    Do zobaczenia 29 września na PGE Narodowym w Warszawie!

     

    Aktualności powiązane z inicjatywą

    Email-marketing po 25 grudnia 2014 r. będzie biznesem podwyższonego ryzyka?

    Ustawa o prawach konsumenta dokonuje na pozór drobnej i nieistotnej zmiany art. 172 ustawy prawo telekomunikacyjne. Wynika z niej, że bez zgody abonenta lub użytkownika końcowego nie będzie można wykorzystywać telekomunikacyjnych urządzeń końcowych tj. m.in. …

    Handel alkoholem w Internecie legalny jeszcze w 2015 r.?

    Ministerstwo Gospodarki we współpracy z Ministerstwem Zdrowia pracuje nad przepisami, które pozwolą legalnie handlować alkoholem w Internecie. Przedstawiciele resortu gospodarki podkreślają, że bardzo istotną kwestią jest uwolnienie handlu w Internecie przy jednoczesnej ochronie zdrowia konsumentów. Nowe …

    Używamy cookies i podobnych technologii. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych i zapewnienia prawidłowego działania strony. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania cookies i dostępu do nich. Więcej