• Polski
  • English
  • Deutsch
  • Nabywanie baz danych w celach marketingowych – zagrożenia i wyzwania!

    Najnowszy numer ABI Expert (wydanie październik-grudzień 2024) porusza kwestie pozyskiwania danych osobowych dla działań marketingowych. Jest to istotny element biznesowy i warto mu się przyjrzeć z perspektywy #RODO.

    Nabywanie baz danych w celach marketingowych – zagrożenia i wyzwania!

    Najnowszy numer ABI Expert (wydanie październik-grudzień 2024) porusza kwestie pozyskiwania danych osobowych dla działań marketingowych. Jest to istotny element biznesowy i warto mu się przyjrzeć z perspektywy #RODO.

    Mec. Witold Chomiczewski w swojej publikacji "𝗡𝗮𝗯𝘆𝘄𝗮𝗻𝗶𝗲 𝗯𝗮𝘇 𝗱𝗮𝗻𝘆𝗰𝗵 𝘄 𝗰𝗲𝗹𝗮𝗰𝗵 𝗺𝗮𝗿𝗸𝗲𝘁𝗶𝗻𝗴𝗼𝘄𝘆𝗰𝗵" szczegółowo omawia zagrożenia oraz problematyczne obszary związane z takim wykorzystaniem danych osobowych. Choć pomysł zakupu gotowej bazy danych może wydawać się szybkim sposobem na zdobycie leadów, w rzeczywistości może prowadzić do poważnych konsekwencji prawnych i uszczerbków na reputacji.

    Jakie ryzyka wiążą się z nabywaniem baz danych?
    Na co zwrócić szczególną uwagę?

    Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziecie w artykule Witolda Chomiczewskiego w najnowszym wydaniu ABI Expert.

    Zapraszam do lektury! https://abi-expert.pl/archiwum/pazdziernik-grudzien-2024/

     

    Używamy cookies i podobnych technologii. Uzyskujemy do nich dostęp w celach statystycznych i zapewnienia prawidłowego działania strony. Możesz określić w przeglądarce warunki przechowywania cookies i dostępu do nich. Więcej

    Subscribe to our newsletter

    FreshMail.pl